Złote Krainy
CROWDFUNDING
TRWA
- Tytuł oryginalny:
- The Gilded Realms (2025)
- Autor:
- Ivan Hruszecky, Dale Hruszecky, Michael Karageorges
- Szczegóły:
- graczy: 1-4 | wiek: 14+ | czas: 90-120 min
- Wydawnictwo:
- Sandtime
- Kampania:
- Wrzesień 2025 r. (trwa)
- Informacje:
- premiera: październik 2026
- Linki:
Złote Krainy to gra planszowa typu euro-style kingdom builder osadzona w średniowiecznym świecie fantasy, w której gracze będą musieli rządzić swoimi młodymi, ale ambitnymi królestwami.
W tej hybrydowej, turowej grze polegającej na jednoczesnym zarządzaniu gospodarką i ocenie ryzyka, Ty i maksymalnie trzech innych graczy będziecie dowodzić unikalną Frakcją i rywalizować o tytuł ostatecznego regenta.
Poprzez staranne planowanie dwóch budowli na turę i zarządzanie swoimi zasobami musicie rozwijać swoje pięć prowincji i budować kwitnący dochód, jednocześnie odpierając rywalizujące królestwa i najeżdżające siły Sarrukar za pomocą swoich armii i fortyfikacji.
Gracze mogą również zdobywać złoto i klejnoty dzięki udanemu handlowi karawanami i zarządzaniu pozycją swojego królestwa podczas wydarzeń ekonomicznych. Mogą też wysyłać armie do Hinterlands innych graczy, aby plądrować ich karawany i zabierać sobie karty Endeavour!
Pod koniec 12. rundy gry gracze zdobywają prestiżowe tytuły na podstawie zdobytych Punktów Zwycięstwa. Za zdobycie najwyższego tytułu przyznawany jest Mistrz Serpensa, a zwycięzcą zostaje Złotych Krain!
W tej hybrydowej, turowej grze polegającej na jednoczesnym zarządzaniu gospodarką i ocenie ryzyka, Ty i maksymalnie trzech innych graczy będziecie dowodzić unikalną Frakcją i rywalizować o tytuł ostatecznego regenta.
Poprzez staranne planowanie dwóch budowli na turę i zarządzanie swoimi zasobami musicie rozwijać swoje pięć prowincji i budować kwitnący dochód, jednocześnie odpierając rywalizujące królestwa i najeżdżające siły Sarrukar za pomocą swoich armii i fortyfikacji.
Gracze mogą również zdobywać złoto i klejnoty dzięki udanemu handlowi karawanami i zarządzaniu pozycją swojego królestwa podczas wydarzeń ekonomicznych. Mogą też wysyłać armie do Hinterlands innych graczy, aby plądrować ich karawany i zabierać sobie karty Endeavour!
Pod koniec 12. rundy gry gracze zdobywają prestiżowe tytuły na podstawie zdobytych Punktów Zwycięstwa. Za zdobycie najwyższego tytułu przyznawany jest Mistrz Serpensa, a zwycięzcą zostaje Złotych Krain!