Plutus & Phlegyas to rozszerzenie do gry Inferno, które wprowadza 2 nowych Strażników zamieszkujących Piekło. Dodatkowo w zestawie znajduje się figurka Dantego zastępująca Drewniany znacznik z gry podstawowej. Jest to wersja wielojęzykowa, w tym polska.
ZASADY:
Plutus: Zawrzyj sojusz z bogiem bogactwa, a pozwoli ci on założyć urzędy celne w piekle, aby pobierać opłaty za przejście od twoich rywali.
Przygotowanie: Umieść figurkę Plutusa na na skrajnie lewej tarczy Brązowego kręgu. Pozostaw 2 Pulpity swojego koloru w swojej strefie gry.
Zasady: Przenieś figurkę na pustą tarczę. Wybierz sąsiednią tarczę (pustą lub nie) i umieść jeden ze swoich Pulpitów bezpośrednio pod nią. Jeśli oba Pulpity znajdują się już na planszy, użyj ponownie jednego z nich.
Efekt: Gracz, który przenosi duszę przez Pulpit innego gracza, musi zapłacić właścicielowi 1 drachmę.
Phlegyas: Przywołaj go, dzwoniąc dzwonkiem. Phlegyas, przewoźnik, wypłynie z błotnistych wód rzeki Styks i przyjdzie ci z pomocą.
Przygotowanie: Umieść figurkę Phlegyasa na skrajnie prawej tarczy Niebieskiego kręgu. Trzymaj Dzwonki w pobliżu obszaru gry.
Zasady: NIE przesuwaj jego figurki. Zamiast tego weź Dzwonek. Dzwonek ten można wykorzystać w fazie piekła w późniejszej turze. Możesz posiadać więcej niż jeden Dzwonek.
Efekt: Na początku tury, zamiast przesuwać Duszę w zwykły sposób, odłóż Dzwonek do rezerwy, aby wezwać przewoźnika. Następnie przenieś figurkę na pustą tarczę. Wybierz Duszę stojącą w tym samym kręgu i umieść ją na dowolnej pustej tarczy na tym samym poziomie. Teraz rozegraj normalną fazę piekła, przesuwając tę Duszę na pustą tarczę w kręgu poniżej. Ten drugi, normalny ruch jest obowiązkowy: Dusza nie może zostać przesunięta w bok, jeśli nie może natychmiast po tym wykonać normalnego ruchu fazy piekła.
Dante: Zastąp drewnianą figurkę tą miniaturką.
Plutus & Phlegyas to rozszerzenie do gry Inferno, które wprowadza 2 nowych Strażników zamieszkujących Piekło. Dodatkowo w zestawie znajduje się figurka Dantego zastępująca Drewniany znacznik z gry podstawowej. Jest to wersja wielojęzykowa, w tym polska.
ZASADY:
Plutus: Zawrzyj sojusz z bogiem bogactwa, a pozwoli ci on założyć urzędy celne w piekle, aby pobierać opłaty za przejście od twoich rywali.
Przygotowanie: Umieść figurkę Plutusa na na skrajnie lewej tarczy Brązowego kręgu. Pozostaw 2 Pulpity swojego koloru w swojej strefie gry.
Zasady: Przenieś figurkę na pustą tarczę. Wybierz sąsiednią tarczę (pustą lub nie) i umieść jeden ze swoich Pulpitów bezpośrednio pod nią. Jeśli oba Pulpity znajdują się już na planszy, użyj ponownie jednego z nich.
Efekt: Gracz, który przenosi duszę przez Pulpit innego gracza, musi zapłacić właścicielowi 1 drachmę.
Phlegyas: Przywołaj go, dzwoniąc dzwonkiem. Phlegyas, przewoźnik, wypłynie z błotnistych wód rzeki Styks i przyjdzie ci z pomocą.
Przygotowanie: Umieść figurkę Phlegyasa na skrajnie prawej tarczy Niebieskiego kręgu. Trzymaj Dzwonki w pobliżu obszaru gry.
Zasady: NIE przesuwaj jego figurki. Zamiast tego weź Dzwonek. Dzwonek ten można wykorzystać w fazie piekła w późniejszej turze. Możesz posiadać więcej niż jeden Dzwonek.
Efekt: Na początku tury, zamiast przesuwać Duszę w zwykły sposób, odłóż Dzwonek do rezerwy, aby wezwać przewoźnika. Następnie przenieś figurkę na pustą tarczę. Wybierz Duszę stojącą w tym samym kręgu i umieść ją na dowolnej pustej tarczy na tym samym poziomie. Teraz rozegraj normalną fazę piekła, przesuwając tę Duszę na pustą tarczę w kręgu poniżej. Ten drugi, normalny ruch jest obowiązkowy: Dusza nie może zostać przesunięta w bok, jeśli nie może natychmiast po tym wykonać normalnego ruchu fazy piekła.
Dante: Zastąp drewnianą figurkę tą miniaturką.
pokaż więcej
pokaż mniej